هادی رضایی: کاروان ورزشکاران پارالمپیک پاریس به مشهد می‌آیند + ویدئو بازداشت نفر هشتم در پرونده فساد فوتبال! بیرانوند در فکر بازگشت به پرسپولیس! سپاهان روی دست پرسپولیس و استقلال بلند شد سرمربی اسبق استقلال تماشاگر جام ملت‌ها سفر قلعه نویی به مالزی  پیغام محبی به نکونام: به ایران برنمی‌گردم زمان نقل و انتقالات فوتبال ایران مشخص شد آزمون - مورینیو؛ این بار در فنرباغچه؟ عبدالکریم در پرسپولیس می‌ماند! استقلال توان خرید قایدی را ندارد| ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه جذب باشو ملی پوش استقلال مامور تبلیغات برای یک کافه! مشکل مالی پرسپولیس برای تسویه با بازیکنانش نتیجه بازی دانمارک و صربستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| صرب‌ها رفتنی شدند نتیجه بازی انگلیس و اسلوونی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| سرد و بی‌روح مثل تیم ساوت‌گیت درویش راضی از خرید اسپانیایی! دلیل عدم تمدید امیری با پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی هلند و اتریش در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| شگفتی بزرگ
سرخط خبرها

کریمی: شناخت خوبی از برزیل داریم| انگیزه بازیکنان زیاد است

  • کد خبر: ۱۲۴۱۶۴
  • ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱
کریمی: شناخت خوبی از برزیل داریم| انگیزه بازیکنان زیاد است
پاسور تیم ملی والیبال ایران گفت: برزیل یکی از پرافتخارترین تیم‌های دنیا است و برای مسابقه با این تیم انگیزه بالایی داریم.

 گروه ورزش/شهرآرانیوز، جواد کریمی پاسور تیم ملی الیبال پس از برگزاری تمرین تیم ملی والیبال ایران برای رویارویی با برزیل در رقابت‌های قهرمانی مردان جهان گفت: تمرینات خیلی خوبی را در لهستان پشت سر گذاشتیم و با انرژی و انگیزه بالا خود را برای بازی با برزیل آماده می‌کنیم.
وی ادامه داد: تمام بازیکنان انگیزه زیادی دارند تا مقابل پرافتخارترین تیم دنیا عملکرد خوبی داشته باشند. به خوبی می‌دانیم که بازی سختی در پیش داریم، اما تلاش خواهیم کرد که به پیروزی برسیم تا دل همه مردم کشورمان شاد شود.
پاسور تیم ملی والیبال ایران درمورد میزان شناخت از تیم ملی برزیل، گفت: شناخت خوبی از حریف‌مان داریم. در لیگ ملت‌های امسال و رقابت‌های دیگر هم مقابل این تیم بازی کردیم و اکثر نفرات برزیل همان نفرات سابق هستند. شناخت کافی داریم و روز به روز هم آن‌ها را آنالیز می‌کنیم. تمرینات تیم هم بر اساس اطلاعاتی است که از برزیل داریم.
کریمی درمورد میزان آمادگی خودش، تصریح کرد: خدا را شکر شرایط خوبی دارم. روز به روز بهتر می‌شوم و تلاش می‌کنم تا آماده باشم و بتوانم به تیم ملی والیبال ایران کمک کنم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->